#COKEBOTTLESTORY

1 лютого стартує конкурс художньо-дизайнерських робіт «Розкажи свою #CokeBottleStory», присвячений святкуванню 100-річчя культової  пляшки Coca-Cola. Створити свій графічний шедевр і взяти участь у конкурсі можуть як професійні художники і дизайнери, так і молоді таланти, які мріють долучитися до когорти таких відомих імен як Джеремі Скот, Карл Лагерфельд, Жан-Поль Готьє, Енді Ворхол та сотні інших митців, яких надихав на створення шедеврів іконічний контур легендарної пляшки.

Конкурс «Розкажи свою #CokeBottleStory» пройде в Україні з 1 лютого по 27 березня 2015 року. Для участі у конкурсі потрібно створити власну оригінальну графічну роботу з використанням контурної пляшки Coca-Cola, яка б відповідала основним цінностям Coca-Cola - сучасного, молодіжного, дружнього бренду, який дарує радість і відчуття єднання.



ЩОБ РОЗКАЗАТИ СВОЮ #COKEBOTTLESTORY  МОВОЮ ГРАФІКИ, ПОТРІБНО:

• Ознайомитися з детальними правилами на сайті Cola-Cola Journeywww.coca-colaukraine.com/cokebottlestory
​ Створити художньо-дизайнерську роботу з використанням контуру та/або елементів контурної пляшки 
Coca-Cola.
​ Завантажити на сайт Cola-Cola Journey свою роботу із зазначенням назви проекту, повного імені, своїх контактних даних.
​ Формат завантаження графіки на веб-сайт:

   ​1) Формат файлу: .JPG, .JPEG.
   2) Роздільна здатність зображення: 200-300 dpi
   3) Розмір зображення: 420×594 мм
   4) Розмір файла: не більше 10 Мб
•​ Очікувати результатів конкурсу, які будуть оприлюднені 17 квітня на сайті www.coca-colaukraine.com

Пять переможців, яких обере журі конкурсу, отримають  подарунки – настільні планшети Intuos Pen&Touch small. Завдяки поєднанню чутливого до тиску пера і підтримці багатопальцевих жестів, графічні планшети Intuos Pen&Touch від бренду Wacom дають художникам і дизайнерам більш виразний та інтуїтивний спосіб взаємодії з комп'ютером. 


ЖУРІ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

 

В журі конкурсу увійшли: fashion-дизайнер та кінорежисер Анатолій Залевський, Павло Клубнікін - засновник і креативний директор Banda Agency, Микола Коваленко - керівник дизайн-студії Saatchi&SaatchiUkraine, Ганка Третяк - кінорежисер, засновник галереї «Худграф», арт-куратор фестивалю ARTISHOCK Джаз Коктебель та креативний директор Ganka Advertising, Олег Векленко - графік-дизайнер, професор Харківської держакадемії дизайну і мистецтв, а також представник The Coca-Cola Company

«Пляшка Coca-Cola вже 100 років є іконою поп-культури, яка надихала творців у сфері кінематографу, дизайну, моди та образотворчого мистецтва. Ми вирішили відзначити 100-річчя нашої легенди творчим конкурсом, який би надихнув і українських митців на оригінальні творчі рішення. Основники критеріями оцінки робіт ми визначили концептуальність, тобто наявність цілісного задуму, так званої “великої ідеї”, рівень художнього виконання, а також відповідність темі, тобто використання впізнаваних контурів легендарної пляшки. Члени журі, провідні дизайнери і креативні директори України, зможуть гідно оцінити конкурсні роботи. З нетерпінням чекаємо!» – поділилася емоціями Олеся Жулинська, директор зі зв’язків з громадськістю «Кока-Кола Україна». 

Поданий на конкурс дизайн має бути адаптивним для розміщення на різних площинах (футболки, плакати), адже серед учасників конкурсу будуть вибрані фіналісти, роботи яких будуть використані для створення колекції футболок #CokeBottleStory, які будуть доступні на сайті партнера проекту FashionAID. Всі кошти від продажу футболок цієї колекцїі будуть передані на благодійні проекти Фонду Олени Пінчук «АНТИСНІД»,  з яким  компанія «Кока-Кола Україна» втілює цілий ряд партнерських ініціатив.


ІСТОРІЯ ЛЕГЕНДАРНОГО КОНТУРУ

У 2015 році Coca-Cola відзначає 100-річчя скляної пляшки Coca-Cola – офіційний патент на форму пляшки був зареєстрований склодувом шведського походження Олександром Самуельсоном 16 листопада 1915 року. До винаходу контурної пляшки напій розливали в стандартну тару, і коштував він 5 центів за порцію. Але після 1915 упаковка придбала фірмовий стиль з плавними вигинами, який зберігається і до сьогодні. Оригінальна форма пляшка стала своєрідним знаком якості Coca-Cola і слугувала захистом продукту від підробок. В оригінальній пляшці – лише оригінальна Coca-Cola.  

Самуельсон працював у майстерні Root Glass Company, яка стала однією з 30 учасників конкурсу на створення нової пляшки для компанії Coca-Cola. Відповідно до брифу на дизайн упаковки, компанія потребувала дизайн «настільки виразний, щоб його можна було відрізнити просто на дотик, і настільки унікальний, щоб його впізнавали, навіть коли пляшка розбита вщент». Прототипом форми пляшки став горіх кола - один з інгредієнтів напою. Його обриси змалювали з енциклопедії. Щоб зробити ємність більш стійкою, дизайнери розширили дно пляшки. Згодом замовник вніс невеликі зміни в дизайн: зменшив опуклість центральної частині пляшки і помістив на неї логотип Coca-Cola. Відтоді пляшка Coca-Cola – це визнане поєднання витонченої форми й утилітарності, іконічний контур, який важко з чимось переплутати.


ОРГАНІЗАТОРИ КОНКУРСУ

Співорганізатори конкурсу - Молодіжне об’єднання Київської організації Союзу дизайнерів України «ВАРТО» та портал Coca-Cola Journey. Партнерами конкурсу стали Фонд Олени Пінчук «АНТИСНІД», портал FashionAID та офіційний дистриб'ютор Wacom в Україні «Компанії Новелла», яка надає подарунки переможцям конкурсу. 

 



Компанія Coca-Cola

Напій Coca-Cola був створений 125 років тому — 8 травня 1886 року в Атланті, штат Джорджія, доктором Джоном С. Пембертоном і спочатку продавався тільки в аптеці Джейкоба (Jacob’s Pharmacy).

Coca-Cola є найбільшим у світі виробником безалкогольних газованих напоїв, соків, напоїв на основі соку, готових до вживання чаю і кави. Компанія Coca-Cola має найбільшу в світі мережу дистрибуції. Її продукція представлена в більш ніж 200 країнах. Щодня у світі продається приблизно 1,7 мільярдів порцій напоїв виробництва Компанії Coca-Cola.

Компанія є активним учасником глобальної програми сталого розвитку. Відтак вона втілює ініціативи, що спрямовані на захист довкілля; підтримку активного, здорового способу життя; створення безпечних умов роботи для співробітників; підвищення економічного розвитку громад, на території яких працює Компанія.

В Україні вперше напій Coca-Cola скуштували у 1982 році, а виробляти на українському ринку почали у 1992 році. З цього моменту Coca-Cola в Україні – лідер вітчизняного ринку безалкогольних напоїв.

Для отримання додаткової інформації, будь ласка, відвідайте сайт http://www.coca-colaukraine.com/